söndag 12 april 2009

Allt är bara du, du, du

Du som läser nu: Du är ju fantastisk.

Antalet läsare/kommentarer/sidvisningar spelar ingen roll. Den här bloggen har ju såna kvalitetsläsare som du.

Syftet med bloggen är ju att visa den bisarra värld jag lever i just nu. Att förmedla små bitar av verkligheten och känslan här. Förklara hur vi jobbar. Att det var obegripligt i början och nu börjar vi få kläm på det. Och vi levererar politik. Det är stort att en enda människa tar sig tid att läsa om det här politiklivet. Det gör mig ödmjuk och tacksam.

Äh. Om jag verkligen brydde mig om antalet läsare skulle jag skriva om skvaller, mode och sex. För sånt finns ju också.

3 kommentarer:

deeped sa...

Av någon anledning har jag börjat att gilla din blogg. Och det här inlägget gör att jag klart sätter in det i RSS-läsaren :)

Janne Pettersson sa...

Det finns något som heter kvalitet, men det är väldigt få som kan urskilja det. Sofia - 70 procent kakao...

Fia sa...

Tack för fina kommentarer. DN baxnar. Och ni är båda i min rss. :)