torsdag 22 april 2010

Föregångslandet 2

Ikväll kommer första avsnittet av Moderat-tvprogrammet Föregångslandet.

Var med och gjorde piloten till det och råkade blogga om det innan jag visste att det var en hemlis.

Well, katten är ur kassen. Expressen skriver om det och kl 21.30 ikväll är det dags på Axess-tv.

Så här återpublicerar jag det gamla inlägget som jag tillfälligt dolt:

Oväntat roligt att göra pilot-tv-avsnitt. Programledar-Maria var proffsig. Själv känner jag mig lite som en VJ på ZTV i början. Inte så proffsig men det är så kul så det funkar ändå. Hoppas jag.

Vi kunde haft mer smink.

Partisekrerare Per är sidekick och har serverat kaffe och gett oss i panelen bullar. Det är jättesvårt att prata i tv och äta bulle samtidigt.

Formatet är kort. Inte som Chavez-tv. Och vi pratade lite om temaprogram.Vänta bara. Det här kan bli riktigt bra. Hemmagjord och närproducerad moderat-tv.

Inga kommentarer: