måndag 4 maj 2009

Skattekampanj

Nu pågår kampanj borta vid skatteverket på Söder. Jag är inte där. Har precis kommit hem efter att ha hämtat hunden Hjördis från dagis. Blev en lång arbetsdag men mycket blev gjort! Måste ut och handla middag. Har ett halvt kilo handlingar att läsa till imorgon för jag tog med mig fel kuvert hem över helgen. Hjördis sitter i mitt knä och försöker lägga hakan på tangentbordet. Vi är trötta båda två.

Många e-deklarerar och sms-deklarerar ju. Så jag ropar det rakt ut i internet istället för att dela det på flygblad: Bra jobbat alliansen! Det är snäppet roligare att betala skatt efter jobbskatteavdragen! Och det är bra att veta att vi förvaltar skattepengarna förståndigt! Keep up the good work.

Och så vill jag påminna om begåvade jobbskatteavdrag.se.

Inga kommentarer: