fredag 3 oktober 2008

Vad händer 14.30?

Hjälp. Här är en efterlysning. Idag klockan 14.30 har jag ett möte på Vasagatan 8-10.

Har kollat igenom mina inbjudningar.
Har sökt igenom mailen.
Har kollat Facebook.
Kollar i blocken om jag skrivit upp något.

Gissar att jag skrivit upp adressen i almanackan och att mötet var så intressant att jag skulle komma ihåg det ändå. Men nu har jag tappat det. Puts väck.

Eniro och google säger att det är Svensk Pantbelåning, Jehovas vittnen, Kärnavfallsrådet och SABO bland annat som bor där. Det hör ju till regeringskansliet så Grundlagsutredningen ger några träffar men även Computer Sweden.

Jag går dit i alla fall och står utanför. Du som ska träffa mig kan väl höra av dig innan om du ser det här. Tack snälla!

Det har varit en lång vecka.

Inga kommentarer: