onsdag 26 november 2008

En dag på jobbet














Från proffsfotografen, André Stéfano. Vilken skillnad jämfört med mina telefonkamerabilder.
Plus att det är svårt att fota sig själv.
Uppdaterat: Tittar på de andra bilderna jag fick från konferensen. Det är sällan man skärskådar bilder av sig själv. Men allvarligt talat, hur ser jag ut när jag pratar? Vet att det var en lika-som-bär-diskussion hos MUF när någon tyckte jag var lik Uma Thurman. Det var snällt. Och coolt.
Inser nu att jag är Uma mixat med Jim Carrey. I bästa fall.
Men Thomas Eneroth (s) som var med i början av konferensen tycker jag är lik Donna Moss från West Wing. Det kom han på under paneldebatten och satt och småskrattade upp mot scenen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller med om att du är lika Donna Moss... Grattis om man därmed kan anse dig kamma hem Josh Lyman ;)

Anonym sa...

Jag vill bara påminna om att jag noterade Donna Moss look-a-liken redan 2004...

Fia sa...

Ha! Coolt skrivet anonym. Undrar bara vem som skulle vara alliansens Josh?

Och Johan, visst. Du hade rätt. Och du var naturligtvis mest lik Sam Seabourne i de första säsongerna. Sen är vi båda mest som Toby...

Och min vän Staffan som numera bor i Skåne tyckte alltid att jag var lik Phoebe i Vänner. Tycker jag har kommit upp mig nu.