söndag 13 januari 2008

Klimat, barn, ICA och Götet

Eftersom jag var på resa i slutet av förra veckan sitter jag nu och samordnar och skriver texter till klimatberedningen. Vi närmar oss slutjustering.

Imorgon har jag först ett möte på Stadshuset klockan 8.00. Har fått möjlighet att leda stiftelsen Barnens dag och första mötet är på tisdag. Olyckligtvis krockar det med riksdagsgruppen där jag har ett ärende. Så nu har jag mailat och bett att vi flyttar fram mötet en timme. Sådär som början.

Sen ska jag på ICA-fika och hälsa på min gamla arbetsplats. Ska bli så roligt.

Och sen lagom till lunch tar jag X2000 för att åka på möte med alla möjliga engagerade miljömoderater i Göteborg.

På tisdag öppnar riksdagen officiellt. Idag när jag var på kontoret och hämtade papper så hade jag lagom med post. Men den tiden är över nu. Fick i allafall en vecka med hyfsat normala arbetstider. Alldeles snart drar det igång som förut. Fast väntan är värre så det ska bli härligt.

Inga kommentarer: