onsdag 2 december 2009

Tempotisdag

Om inte jag och Nokia var så osams kunde du få se en bild från Faddergalan i förrgår. (Bäst var Markus Krunegård men publiken gillade E.M.D. bäst, att döma av skriken.)

Först träffade jag nyfärska tjänstemän från europaparlamentet. Åh, vilken bra idé vi fick ihop.

Tisdagens andra möte var med ryska gäster. Men det skrev jag om igår. Sen blev det lite tempo. Försökte fixa mail och ärenden och telefonsamtal. Hann bara köpa lunch på vägen och smygäta på veckomötet med departementet klockan två.

Sen direkt till debatt på Utrikespolitiska institutet som blev bättre än jag trodde. Klart imponerad av att moderator-David läst hela min text om miljöpolitikens högervridning i Svensk Linje. Det trodde jag inte.

Avslutade det politiska dagsverket på Väsbymoderaternas kandidatutbildning i går kväll. Trevligt som vanligt. Och Christina bjöd tillbaka mig direkt.

Inga kommentarer: