lördag 19 december 2009

Till nästa omgång:

FN behöver ett Lissabonfördrag.

4 kommentarer:

magnus sa...

Sofia, du har refuserat mina senaste sakliga och vänliga kommentarer, och det förefaller bero på att den vetenskap jag beskrev inte var politiskt rätt, dvs censur.

Så här skrev just en kommunist på min blogg:

"Själv ser jag hellre [Xxxx] än [Xxxxxx] i spetsen för en världsregering. Klimatfiaskot i Köpenhamn visar att vi behöver kunna fatta majoritetsbeslut globalt, istället för att låta 200 självstyrande stater komma överens".

Detta är relevant mtp innehållet i denna din korta bloggpost.

Hanna Ö sa...

Jag vill tipsa dig om min blogg då du höll i ett seminarium i riksdagen där jag deltog om min bok "Varje dag har vi en liten tävling". En kamp mot ätstörningar!
http://kampvarjedag.blogspot.com/

Fia sa...

Hej Hanna! Självklart ska du tipsa om boken och bloggen. Tack för senast och jag hejar på dig. /Sofia

Fia sa...

Hej Magnus! Ta det lugnt, det är ingen censur att jag inte släpper igenom alla kommentarer. Och om du tolkar min korta bloggpost som kommunism och önskan om en världsregering så har du fel. Fett fel.