onsdag 23 maj 2007

Svante studsar

Naturskyddsförenings generalsekreterare Svante fyller 50 och har kalas. Trots att han kallade mig någon slags barnmorska den senaste debatten vi möttes tänker jag fira honom. Men mitt mail där jag anmäler mig till kalaset studsar bara.

Jag är rädd att de ändrat sig om min inbjudan. Så jag ringer för att kolla.

- Vi har haft dataproblem, allt har legat nere. Sista anmälningsdagen var igår och vi har inte fått in ett enda mail, berättar kansliet.

Stackars Svante. Bjuda in och göra fint och så är det ingen som svarar.

Nu funderar jag på presenten. Gärna något kul. Men lite allvarligt. Tips mottages med glädje.

Uppdatering: Blev igen påmind om varför Naturskyddsföreningen vill kallas just det. Och för övrigt används förkortningen SNF också för Svenska Naturistföreningen.

Inga kommentarer: