fredag 21 maj 2010

Samtal är bättre än styrda svar

Har fått Westanders enkät. Som jag inte svarar på.

Vi har haft lite sms-kontakt Henrik och jag så han vet om det. Och han verkar vid gott mod.

Men seriöst. Det företag/organisation/förening som undrar vad jag tycker kan höra av sig.

Men det är inte alls vad de här olika enkäterna handlar om. Tvärt om. Fast jag vägrar bli lurad in i någon slags politisk offsidefälla genom att tvingas välja bland alternativ jag inte vill ha.

Hör av dig så får du får ett ärligt svar istället. Kvalitet i stället för kvantitet.

Det är enkelt. Den som är intresserad av miljö- och klimatfrågor bör ju höra av sig till oss som jobbar med just klimatfrågor. Det är nog mer värdefullt än olika tyck från Konstitutionsutskottet, Kulturutskottet eller Försvarsutskottet. På samma sätt som mina svar inte bidrar så mycket i just deras frågor. Förutom grundvärderingarna som är samma för alla moderater.

Förresten är Svensk Vindenergi numera på min absoluta favoritlista. De kör enkätfritt.

2 kommentarer:

b110 sa...

Svara på enkäten.

Fia sa...

Hej b110! Nej tack.