onsdag 17 juni 2009

Tack för idag

Nej, nu lämnar jag kontoret.

Idag har vi haft utskott som började klockan 8.00. Sett partiledardebatt. Haft en gäst som vill börja med politik så jag har snabbvisat hur det kan gå till en seminormal arbetsdag. Har pratat med diverse debattledare om olika almedalsengagemang. Har insett att mina flygbiljetter till Gotland inte finns hos resebyrån. Har bett dem boka båt trots överfärden i helgen då jag satt i sjösjuk i fosterställning i en loungestol. Har rodnat och förvånats över Monika Green och hennes ouppfostrade sätt på EU-nämnden. (Finns på tv.) Har sprungit mellan möten. Lunchat med korridorsgrannen Helena. Försökt ge mig på mailhögen. Låtit bli att titta på pappershögarna. Har haft någon slags utvärderingssamtal med kommittéordförande-Ola - så nu är jag förvirrad på en högre nivå men mest glad tror jag.

Hela riksdagen har haft sommaravslutning.

Och imorgon klockan 8.00 har vi utskott. Tätt följt av EU-nämnd.

Inga kommentarer: