fredag 20 juli 2007

Pressklipp

Sitter och läser ikapp mig i blogosfären innan EU-nämnden idag.

Jag och Hjördis kom med i Almedalsbloggen. Och en liten grej om seminariet som Naturskyddsföreningen och Moderaterna hade tillsammans. Fast egentligen om Svante som kallas förklädd slipshunk. Fast på vårt seminarium var det Mikael som var där. Kanske två förklädda slipshunkar?

Tobbo skriver om hur miljödebatten kliver högerut och Peace, love and capitalism var snabb på att berätta om att seminariet med miljöhögern skulle vara. Kul!

Avanza hade tagit pressreleasen från Svensk byggnäring där jag kallar dem den nya miljörörelsen och ett något hårddraget citat. Tyvärr kom inte resonemanget om samarbetet i byggbranschen med all potential de har med. Men de fick i alla fall med mitt efternamn - något som moderatorn tyvärr inte klarade på två timmar.

Har inte tagit med inslaget i Aktuellt och omnämnandet i Svenskan och DN. Och att min högra axel syns på en bild på politikerbloggen.

Inga kommentarer: