onsdag 14 maj 2008

Anar ugglor

Om några veckor har Miljöpartiet kongress. Bland annat ska de prata om EU. När moderaterna har stämma brukar vi publicera alla motioner och propositioner på vår hemsida. Vi är rätt öppna med materialet.

Nu letar jag efter miljöpartiets EU-motioner. Är rätt nyfiken på vad medlemmarna driver för linje - eller linjer. Men jag hittar inte materialet. Det kanske finns på hemsidan, eller kongressidan, har letat och letat.

Dessutom har jag frågat minst tre olika miljöpartister, men de får allt på de interna sidorna.

Är det så hemligt att materialet inte publiceras?

2 kommentarer:

Janne Pettersson sa...

Du är så misstänksam och kritisk till det mesta miljöpartiet gör att jag misstänker att du egentligen är hemligt kär i dem... ;-)

Fia sa...

Det är så mycket kärlek i politiken, fast jag är mest förvånad över miljöpartiet. Men förvåning är också en känsla, det går säkert att bygga på.