fredag 15 februari 2008

Mes

Ibland är jag en sån tjej. Eller en Stefan Edberg. Han är känd för att koncentrera sig på felen, så även om 99,9 procent var bra så funderar han på det sista.

Igår kväll snurrade intervjun om sjukdagarna i mitt huvud. Varför sa jag inte ifrån tydligare? Ja, jag var sjuk men jag jobbade. Däremot hade jag inga möten inbokade de första dagarna i januari så jag kunde jobba hemifrån och slippa vara på kontoret.

Jo, anledningen till mina mesiga svar är att jag var oförberedd och artig och vill gärna svara på frågorna. Tyvärr så låter jag säkert vag, osäker och förvånad. Och nu stör jag mig på det.

Trots att den här veckan har varit intensiv men ändå gett så mycket. Nu ska jag ta lite tid och tänka på de otroligt coola människorna jag träffade i torsdags lunch, RFSU:s systerorganisation från Indien som hade med en rad organisationer som gör skillnad.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, det lät inte bra. Det måste jag ärligen säga.

Fia sa...

Nä, och så ville insider ha det. Tyvärr.