tisdag 26 juni 2007

Idag är en e-postdag

Av någon anledning funkar inte min mobilbloggning. Ska försöka få ordning på det idag. Ni har inte missat så mycket viktigt.

Sitter på kontoret och tittar på de 431 olästa mail jag har. Börjar gå igenom. En drös spam handlar om att investera pengar i konstiga företag. Mailen har bara ord, ingen text. Ett antal nyhetsbrev som jag får vare sig jag vill eller inte. Ett antal nyhetsbrev som jag verkligen vill ha. Läser och raderar.

Ett mail handlar om feminism. Jag kollar vad det är. Det har inget med politik att göra utan handlar om att ha politiskt korrekta sexuella fantasier. Hon som skrivit brevet förklarar: "Man vet, att det är inte lätt att modifiera sina sexuella fantasier, men det är möjligt." Sen förklarar hon tre metoder för att uppnå detta. Så bisarrt.

Men jag förstår inte om hon är mot eller för homosexualitet. Hon skriver:"Till exempel i boken Förbjudna drömmar kom fram, att omkring 40 % av kvinnornas fantasier var homosexuella.
Också andra undersökningar i andra länder har visat, att fantasier om sex med samma kön är mycket vanliga, i fjärde plats i allmänhet-skalan. Och man vet ju hurudana förföljeser de homosexuella har lidit av, när politiker och makthavare har försökt undertrycka sina hemliga interna fantasier genom att försöka kväva homosexualitet i yttre världen. Ett sorgligt exempel. Man måste vara på alerten."

Hon avslutar med: "Jag kommer att i framtiden framställa dessa tankar i publiken och i internet, och därför önskar att fä stöd från kvinnliga politiker i framtiden." Det kan bli svårt tänker jag.

Och så skickar hon med några fantasier från boken "Förbjudna drömmar".

Jahaja.

Undrar om det är på riktigt.

Skickar kanske det här vidare till mina vänner på RFSU.

Bara 368 mail kvar.

Inga kommentarer: